Wist je dat…

Wist je dat, vind ik altijd leuk om te lezen. Zo leer ik de persoon erachter ook weer (beter) kennen. Nu ben ik altijd erg open, maar omdat ik pas zo kort geleden ben begonnen met bloggen zijn er natuurlijk dingen die je helemaal niet van mij weet.
Maar het leek me vandaag juist leuk om geen wist je dat over mij te plaatsen, maar over Luuk. Wil je meer over hem weten? Lees verder!

Wist je dat Luuk..

  • graag in de aandacht staat? Heb je even geen aandacht voor hem, dan zorgt hij er wel voor dat hij de aandacht opeist.
  • niet ergens anders in slaap valt dan in de auto of in bed? Ergens waar het druk is valt hij niet in slaap, toen hij baby was eigenlijk al niet.
  • meteen in slaap valt als hij in bed ligt? Daar gaat geen 5 minuten overheen.
  • ‘mijn’ favoriete plekje op de bank opeist? Ik heb een hoekbank en vind het erg fijn om in de hoek te zitten, maar als Luuk dat ziet trekt hij mij van de bank af en gaat daar zelf zitten.
  • gek is van mobiele telefoons of van de Ipad? Hij is zo gefixeerd erop, dat als iemand er mee bezig is hij je graag even helpt of het helemaal van je overneemt.
  • gek is van dieren maar tegelijkertijd er ook bang voor is? Hij is gek op dieren, maar ze mogen niet in zijn buurt komen want dan is het gillen. Bij de dieren van bijv. de kinderboerderij durft hij ook echt niet in de buurt te komen.
  • niet tegen viezigheid kan? Hij kan absoluut niet tegen vieze handen, onder het eten zegt hij wel 10 keer: mamaaa en steekt zijn handjes naar mij uit. Dan moet ik ze dus schoonmaken.
  • vanaf de dag dat hij geboren is al duimt? Ja, echt waar hij duimt al vanaf dat hij een paar uur oud is.
  • eigenlijk alles wel eet? Hij heeft niet echt iets wat hij niet lust. Hij is eigenlijk een soort ‘vuilnisbak’ haha.

Hebben jullie kindjes ook van die leuke maar ook gekke dingen?

3 gedachtes over “Wist je dat…

Plaats een reactie